Uutiset ja tapahtumat

Helsingin kristillisen koulun 35. lukuvuosi 2021-2022

Kuluva lukuvuosi 2021 – 2022 on Helsingin kristillisen koulun 35. lukuvuosi.

Lukuvuoden mittaan on tarkoitus oppilaiden kanssa eri tavoin kurkistaa koulun historian vaiheisiin ja kuulla aiemmin koulun toiminnassa mukana olleiden oppilaiden, henkilökunnan ja vastuunkantajien kokemuksia ja HKK-muistoja.

Erityisesti tätä merkittävää virstanpylvästä juhlitaan huhtikuun viimeisellä viikolla. Silloin suunnitelmissa on useampikin juhlatilasuus oppilaille, vanhemmille ja yhteistyökumppaneille.  Toivomme saavamme juhlavieraaksi myös mahdollisimman monta HKK-alumnia. Jos siis olet jossakin HKK:n vaiheessa ollut oppilaana, henkilökunnassa, vanhempana tai vastuunkantajana, niin laita juhlaviikosta merkintä kalenteriisi ja seuraa tiedotusta nettisivuilla ja somessa, lähempänä siis tulossa tarkempia tietoja tapahtumista.

Entinen HKK:lainen, kerro meille muistojasi

Millaista oli elämä ja koulunpito HKK:ssa silloin, kun sinä olit siinä mukana? Millaisen jäljen kouluyhteisö jätti sydämeesi? Miten tulit siunatuksi? Muistatko hassuja sattumuksia? Erityistä johdatusta tai ihmeellistä huolenpitoa? Tai ehkä sinulla on kipeitäkin muistoja, joista haluat kertoa?

Kirjoita kokemuksistasi meille sähköpostiosoitteeseen hkk35 (ät) hekri.fi. Viestisi lukee rehtori Maarit Laakkonen. Kirjoitusten sisällöstä riippuen niitä voidaan hyödyntää esim. koulun historian muistiinpanoissa tai juhlaohjelman sisällössä. Kirjoituksia ei julkaista ilman erillistä lupaa, jonka pyydämme tarvittaessa.

Liitä kirjoitukseen nimesi ja yhteystietosi, sekä tieto siitä, milloin ja missä roolissa olet ollut HKK:ssa mukana.